Termeni si Conditii

Bun venit pe SmartExperience.ro! 

Pentru ca fiecare om este diferit, vei gasi aici sute de idei diferite de cadouri speciale, memorabile, diferite, cadouri de tip experienta cum ar fi: parasutism, zbor cu avionul, elicopterul sau balonul, tratamente la spa, week-end-uri romantice si multe, multe altele. Asteptam si sugestiile tale si prin SmartExperience.ro vom putea face oferte speciale pentru acele servicii!
Nu mai oferi cadouri clasice celor dragi, alatura-te comunitatii noastre si vei deveni cu adevrat memorabil in mintea si inima celor din jurul tau!

Acest document contine termenii si conditiile site-ului web www.SmartExperience.ro si tuturor paginilor ce tin de acest site (aplicatia de facebook si twitter, promotiile derulate si nu numai acestea).

Am inclus mai jos cele mai frecvente subiecte cu privire la termenii si conditiile acestui site. Cu exceptia primei vizite pe site, care trebuie sa coincida cu prima accesare a acestor termeni, esti de acord cu cele mentionate mai jos, in caz contrar te rugam sa incetezi sa folosesti acest site.

 

Termeni si Conditii 

Acesti termeni si conditii se refera la accesul tau la site-ul www.SmartExperience.ro si site-urile si aplicatiile conexe dupa cum sunt descrise mai jos. In afara cazului de prima citire a acestor termeni, Tu ("Tu", "Utilizator") te obligi sa fii de acord cu acesti termeni si conditii, in caz contrar te rugam sa incetezi a mai folosi site-ul ("SmartExperience.ro", "Site-ul", "Serviciile").

 

1. Serviciile noastre

SmartExperience.ro este o comunitate online pentru oameni ce vor sa-si ofere lor sau altora experientele recomandate (“Serviciile”) de catre echipa site-ului aflat pe internet la adresahttp://www.SmartExperience.ro si alte resurse si spatii online, precum si aplicatii conexe printre care, dar nu limitate la ele, Facebook.com, Twitter.com, YouTube.com si alte site-uri precum si promotii desfasurate prin terte parti, ca si alte site-uri sau concepte operate sau detinute de catre grupul de firme din care face parte SmartExperience.ro (“Site-ul”, “Noi”, “Nostru / Noastre”). Serviciile noastre includ, dar nu sunt limitate la, recomandari si oportunitati de cumparare unor vouchere pentru produsele si/sau serviciilor unor terte parti denumite „Prestatori”, „Furnizori”. Atat „Serviciile”, cat si "Site-ul" vor fi descrise de acum inainte ca "SmartExperience.ro".

 

2. Utilizator si conditii de utilizare

SmartExperience.ro pune la dispozitie un site pe internet. Desi mediul web este in general un mediu sigur si stabil, uneori apar probleme sub forma unor virusi, instabilitate de software sau hardware si altele. Din aceasta cauza, SmartExperience.ro nu isi asuma nici o raspundere pentru functionarea corecta, continua si conform asteptarilor oricarui utilizator, a Site-ului, a aplicatiilor acestuia, a paginilor web, software-ului si hardware-ului necesar rularii acestora, a activitatii online a oricarui utilizator precum si continutul oricarei informatii postate pe internet, incluzand site-uri terte, emailuri trimise catre utilizatori si orice alte interactiuni intre SmartExperience.ro, a colaboratorilor sai si Tu, utilizatorul final. De asemenea, SmartExperience.ro nu poate garanta integritatea datelor transmise sau stocate in sistemele sale, precum si lipsa virusilor din corespondentele sau paginile sale de web. Utilizatorul SmartExperience.ro trebuie sa fie o persoana de minim 14 ani, care sa foloseasca site-ul cu acordul parintilor sai sau o persoana de minimum 18 ani. Sub nici o forma Site-ul nu va fi folosit de catre o persoana sub 14 ani. Ofertele si voucherele publicate si oferite spre vanzare de catre Site vor putea avea o limita superioara de varsta, in functie de compania cu care incheiem parteneriatul. Acest lucru va fi informat clar pe pagina voucherului respectiv.

 

3. Copyright si drepturi de autor

SmartExperience.ro detine exclusiv materialele publicate pe acest site, incluzand toate fisierele, imaginile, filmele, articolele, logo-urile care fac parte din conceptul SmartExperience.ro. Nu este permisa reproducerea sub nici o forma si pe nici un mediu, a oricarei parti din site-ul si aplicatiile SmartExperience.ro fara acordul scris in prealabil al nostru. Site-ul contine logo-uri si linkuri catre alte site-uri, ca de exemplu Facebook.com si Twitter.com, aceste logo-uri si imagini sunt proprietatea site-urilor si entitatilor respective.

Majoritatea celorlalte informatii (descrieri, imagini, logo-uri) ce nu fac parte din conceptul SmartExperience.ro apartin partenerilor site-ului. Orice utilizare a acestor informatii este permisa numai cu acordul expres al acestora.

Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail info@smartexperience.ro.

 

4. Disclaimer de garantii

Utilizatorul final accepta ca folosirea acestui site si a aplicatiilor si site-urilor conexe se face pe raspunderea si riscul total al utilizatorului. Atat SmartExperience.ro, colaboratorii, angajatii, partenerii sai sau alte terte parti implicate in orice fel in publicarea, operarea si activitatea Site-ului, precum si angajatii, directorii sau colaboratorii lor nu garanteaza ca folosirea acestui site este lipsita de erori si neintrerupta; Acestia nu garanteaza sub nici o forma rezultatul folosirii acestui site, cat si corectitudinea si acuratetea oricarei informatii, serviciu, oferta, sau voucher furnizat prin SmartExperience.ro sau partenerii acestora.

Acest Site si continutul sau sunt puse la dispozitie "asa cum sunt". SmartExperience.ro nu isi asuma nici o raspundere, risc, garantie sau conditie, fie ea directa sau indirecta, expresa sau implicita, incluzand dar nefiind nelimitata la titluri de drepturi de autor, parteneriat, tranzactie si/sau folosire a oricarui produs sau serviciu de pe Site sau site-urile partenere.

 

5. Raspundere Limitata

Sub nici o forma si in nici un caz, SmartExperience.ro nu va fi trasa la raspundere pentru orice pierdere sau prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental sau intentionat, special, ca si consecinta sau rezultat al sau in relatie cu acest "Acord". Sub nici o forma si in nici un caz, raspunderea SmartExperience.ro nu va fi mai mare decat suma platita de catre un Utilizator pentru un voucher achizitionat, iar valoarea totala a raspunderii SmartExperience.ro rezultata din sau relationata cu acest "Acord" nu va depasi sumele platite de catre Utilizator in ultimele trei luni de la inceperea procedurii de plangere sau conflict pe o anumita tema, fie el amiabil sau in tribunal.

 

6. Utilizatorul

- se obliga sa furnizeze date corecte in toate interactiunile si comunicarile cu Site-ul.

- isi asuma responsabilitatea pentru actiunile sale pe Site si pe Site-urile sau locatiile partenerilor nostri.

- nu va publica materiale obscene, defaimatoare, abuzive in orice fel, ilegale in conform cu prevederile legale actuale.

- nu va abuza de functionalitatea Site-ului si nu va intreprinde actiuni pe acesta ce pot aduce daune SmartExperience.ro, incluzand dar nefiind limitate la, introducerea de virusi, cod malefic, modificarea, copierea sau stergerea oricarei informatii de pe Site cu exceptia datelor cu caracter personal.

- este de acord sa furnizeze date cu caracter personal pentru a fi procesate de catre si pentru folosul SmartExperience.ro si al partenerilor acestuia; aceste date sunt furnizate fara drept de autor, sunt irevocabile si furnizate pe o perioada nedeterminata. Desigur, toate garantiile oferite de lege pentru protectia datelor cu caracter personal pot fi oricand accesate.

- este de acord sa primeasca oferte si materiale promotionale din partea SmartExperience.ro si a partenerilor acestuia.

- nu va folosi Site-ul pentru activitati de spam in nici un fel, incluzand campanii electorale, colectarea de nume sau adrese de mail sau orice fel de date puse la dispozitie de catre Site.

 

7. Confidentialitatea si acuratetea datelor, raspunderea Utilizatorului, inchiderea accesului si a contului Utilizatorului, Retururi

Utilizatorul final suporta raspunderea totala pentru acuratetea datelor furnizate, precum si pentru confidentialitatea lor. Acesta va notifica imediat SmartExperience.ro in cazul compromiterii contului sau, sau a oricaror date legate de acesta incluzand dar nefiind limitate la nume, date nastere, date carduri de credit, parole, nume utilizatori si altele. Utilizatorul isi asuma intreaga raspundere pentru activitatea sa pe Site, pentru comentariile, posturile, contul, datele si orice alta interactiune cu Site-ul. Utilizarea frauduloasa, abuziva, accesul neautorizat, copierea sau modificarea de date, imagini, sau orice parte a Site-ului este nepermisa si se va pedepsi conform legii. SmartExperience.ro isi rezerva dreptul de a inchide, suspenda sau altera accesul oricarui Utilizator la Site sau la oricare parte a acestuia, fara notificare si fara dovezi, ca urmare a suspiciunilor de utilizare abuziva si contrar scopului Site-ului a Utilizatorului.

 

8. Politica de confidentialitate

Scopul prezentei Politici este de a explica tipul de date cu caracter personal colectate, modalitatea de prelucrare a acestora, drepturile persoanelor vizate, timpul de păstrare a acestora precum și alte informații relative prelucrării datelor cu caracter personal. Protecția datelor este o prioritate pentru managementul SmartExperience prin Convertis Management S.R.L. inregistrata in Romania avand sediul social in Bucuresti, Bd. Ghencea, nr. 38, bloc C63, ap. 13, Sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12186/2008, avand Codul de identificare fiscala RO24196878, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare  27827, denumită în cele ce urmează și SmartExperience. Navigarea pe paginile site-ului nostru e posibilă fără nicio declarare a datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, pentru anumite situații specifice precum completarea unui quiz, unui chestionar sau participarea la un concurs, persoanelor vizate li se pot colecta și prelucra anumite date cu caracter personal. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară și nu există niciun fundament statutar pentru această procesare ne obligăm să obținem consimțământul de la persoana vizată. Prelucrarea datelor cu caracter personal – precum numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon ale unei persoane vizate – se va efectua de fiecare dată în conformitate cu prevederile  Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European privind protectia datelor – GDPRși în concordanță cu reglementările de protecție a datelor specifice țării în care operează SmartExperience. Prin intermediul acestei Politici compania noastră ar dori să informeze publicul general despre natura, amploarea și scopul pentru care colectam și procesăm date cu caracter personal. Pe lângă acestea, persoanele vizate sunt informate și asupra drepturilor de care beneficiază, drepturi reglementate de Regulament. În calitate de operator, SmartExperience a implementat numeroase măsuri tehnice și organizaționale ca să asigure protecția completă a datelor personale.

 

8.1. Definiții

 

Prezenta Politică are la bază Regulamentul precum și oricare și toate legile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal. Politica trebuie să fie comprehensibilă atât pentru publicul general, cât și pentru clienții și partenerii noștri de afaceri. Pentru a asigura acest lucru, vom explica terminologia folosită. În această Politică vom folosi, inter alia, următorii termeni:

 

  1.      Date personale sau Datele cu caracter personal se referă la orice informație care face posibilă identificarea unei persoane fizice (persoană vizată).
  2.      Persoana vizată - reprezintă o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică „identificabilă” este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, inclusiv prin referire la un număr de identificare sau la unul sau mai mulți factori caracteristici identității sale fizice, fiziologice, mentale, economice, culturale sau sociale,
  3.      Prelucrarea - reprezintă a efectua orice operațiune sau set de operațiuni asupra Datelor cu caracter personal, cu sau fără mijloace automate, precum colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, recuperarea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea (prin transmitere, difuzare sau punere la dispoziție în alt mod), alinierea sau combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea,
  4.      Restricția prelucrarii - se referă la marcarea datelor personale prelucrate cu scopul de a limita prelucrarea lor în viitor,
  5.      Crearea de profiluri - se referă la orice formă autorizată de prelucrare a datelor personale consistând în folosirea datelor personale pentru a evalua anumite aspecte personale caracteristice pentru o persoană fizică, în particular pentru a analiza sau a prezice aspecte referitoare la performanța la muncă, situația economică, sănătatea, preferințele personale, interesele, fiabilitatea, locația sau deplasările unei persoane fizice,
  6.      Pseudonimizarea - este prelucrarea datelor personale într-o asemenea manieră încât datele personale nu mai pot fi atribuite unei persoane vizate fără utilizarea unor informații adiționale, cu condiția ca aceste informații adiționale să fie stocate separat și să fie supuse unor măsuri tehnice și organizaționale care să asigure faptul că datele personale nu sunt atribuite unei persoane fizice identificate sau identificabile,
  7.      Operator sau operator responsabil pentru prelucrare - este persoana fizica sau juridica, autoritate publică, agenție sau alt organ care, singur sau cu ajutorul unor terțe părți, determină scopurile sau mijloacele prelucrarii de date personale; acolo unde scopurile și mijloacele prelucrarii sunt determinate de legislația Uniunii sau a Statelor Membre, operatorul sau criteriile specifice pentru nominalizarea lui pot fi furnizate de legislația Uniunii sau a Statelor Membre,
  8.      Destinatarul - este o persoană fizica sau juridica, autoritate publică, agenție sau alt organ, către care datele personale sunt dezvăluite, fie el o terță parte sau nu. Cu toate acestea, autoritățile publice care ar putea să primească datele personale în cadrul unei anchete particulare în concordanță cu legislația Uniunii sau a Statelor Membre nu vor fi văzute ca destinatari; prelucrarea acelor date de către autoritățile publice va fi în conformitate cu regulile aplicabile protecției datelor în concordanță cu scopurile prelucrarii.
  9.      Terță parte - este o persoană fizica sau juridica, autoritate publică, agenție sau alt organ în afara persoanei vizate, operator, prelucrător și persoane care, sub autoritatea directă a operatorului sau a prelucrătorului, aunt autorizate să prelucreze date personale,
  10. Consimțământ – consimțământul persoanei vizate este orice indicație dată în mod liber, specifică, informată și clară pe care persoana vizată o oferă printr-o declarație sau printr-o acțiune afirmativă clară, semnificând acordul pentru prelucrarea datelor sale personale.

 

8.2. Numele și adresa operatorului SmartExperience

 

SmartExperience prin Convertis Management S.R.L. inregistrata in Romania avand sediul social in Bucuresti, Bd. Ghencea, nr. 38, bloc C63, ap. 13, Sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12186/2008, avand Codul de identificare fiscala RO24196878, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare  27827, Telefon: 0746.047.047, Email: info@smartexperience.ro, Website: www.smartexperience.ro

 

8.3. Adresa ofițerului de protecție a datelor

 

Orice persoană vizată ne poate oricând contacta în mod direct cu orice întrebări sau sugestii în legătură cu protecția datelor cu caracter personal la următoarea adresă de e-mail info@smartexperience.ro.

 

8.4. Cookies

 

Paginile de internet SmartExperience folosesc Cookie. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate într-un computer prin intermediul browserului de internet. Multe site-uri și servere utilizează cookie-uri. Multe module cookie conțin un cod numit cookie. Un ID cookie este un identificator unic al cookie-ului. Se compune dintr-un șir de caractere prin care paginile și serverele internet pot fi atribuite browserului de internet în care a fost stocat cookie-ul. Acest lucru permite site-urilor web si serverelor vizitate să diferențieze browserul individual al datelor de la alte browsere de internet care conțin alte cookie-uri. Un anumit browser de internet poate fi recunoscut si identificat folosind un cod de cookie unic. Prin utilizarea cookie-urilor, SmartExperience poate furniza userilor site-ului mai multe servicii usor de utilizat care nu ar fi posibile fără setarea cookie-urilor. Cu ajutorul unui cookie, informatiile și ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate având în vedere utilizatorul. Cookie-urile ne permit, după cum am menționat anterior, să recunoaștem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoașteri este de a ușura utilizarea de către utilizatori a site-ului nostru web. Utilizatorului site-ului web care utilizează module cookie, cu titlu de exemplu menționăm, nu trebuie să introducă date de acces de fiecare dată când site-ul este accesat, deoarece acesta este preluat de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat în sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui coș de cumpărături într-un magazin online. Magazinul online își amintește articolele pe care un client le-a plasat în coșul de cumpărături virtuale prin intermediul unui modul cookie. În timpul utilizării este posibil să colectăm automat informații cum ar fi adresele IP de la care accesați site-ul și browserul pe care îl folosiți, iar dumneavoastră sunteți de acord cu stocarea anumitor informații pe computerul dumneavoastră ("module cookie"), toate în scopul de a vă asigura un acces optim la site și operarea acestuia de către dumneavoastră.

 

8.5. Înscrierea la newsletter-ele noastre

 

Pe website-urile SmartExperience utilizatorilor li se oferă oportunitatea de a se înscrie la newsletter-ul companiei. SmartExperience își informează clienții și partenerii de afaceri în mod regulat prin intermediul unui newsletter despre ofertele companiei. Newsletter-ul companiei poate fi primit de către persoana vizată doar dacă (1) persoana vizată are o adresă de email validă și (2) dacă persoana vizată se înregistrează pentru a primi newsletter-ul. Un email de confirmare va fi trimis către adresa de email înregistrată de către persoana vizată pentru prima dată în vederea trimiterii newsletter-ului, pentru motive legale, prin procedura double opt-in. Acest email de confirmare este utilizat pentru a dovedi dacă deținătorul adresei de email este autorizat să primească newsletter-ul. Pe parcursul înregistrării la newsletter, stocăm adresa de IP a sistemului computer-ului atribuit de către furnizorul de servicii de internet (ISP) și folosit de către persoana vizată în momentul înregistrării, la fel ca și data și timpul înregistrării. Colectarea acestor date e necesară pentru a înțelege posibilele întrebuințări neadecvate a adresei de email a unei persoane vizate la o dată mai târzie, și de aceea servește scopului de protecție legală. Datele personale colectate ca parte din înregistrarea pentru un newsletter vor fi folosite doar pentru a trimite newsletter-ul. În plus, cei care se înscriu la newsletter vor fi informați prin email, atât timp cât acest lucru e necesar pentru serviciul de newsletter sau pentru o înregistrare în chestiune, căci acesta ar putea fi cazul în eventualitatea unor modificări la oferta de newsletter, sau în eventualitatea unei schimbări ale circumstanțelor tehnice. Nu va exista niciun transfer al datelor personale colectate de către serviciul de newsletter către terțe părți. Înregistrările la newsletter-ul nostru pot fi reziliate de către persoana vizată în orice moment. Consimțământul de a stoca date personale, dat de către persoana vizată pentru primirea newsletter-ului, poate fi revocat oricând. Există un link în fiecare newsletter pentru dezabonare.

 

8.6. Posibilitatea contactului prin website

 

Website-urile SmartExperience conțin informații care permit un scurt contact electronic cu compania noastră, precum și comunicarea directă cu noi, prin includerea unei adrese de email generale. Dacă o persoană vizată ne contactează prin email sau prin formularul de contact, datele personale transmise de către aceasta in mod voluntar sunt stocate automat. Astfel de date personale, transmise în mod voluntar de către o persoană vizată către operator, sunt stocate pentru scopul prelucrarii și contactării persoanei vizate.

 

8.7. Ștergere de rutină și blocarea datelor personale

 

SmartExperience va prelucra și stoca date personale ale persoanei vizate numai pe perioada necesară pentru a-și îndeplini scopul de stocare, sau pe perioada care este prevăzută de către legiuitorul european sau de către alte legi aplicabile. Dacă scopul stocării nu este aplicabil, sau dacă perioada de stocare prevăzută de legislația aplicabilă în vigoare expiră, datele personale sunt șterse, în concordanță cu cererințele legale.

 

8.8. Drepturile persoanei vizate

 

  1.      Dreptul de acces al persoanei vizate. In vederea exercitarii dreptului de acces persoana vizata poate oricând să contacteze SmartExperience cu o solicitare in acest sens prin care sa obtina un raport al datelor cu caracter personal;
  2.      Dreptul de rectificare. Fiecare persoană vizată are dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal atunci cand acestea sunt incorecte sau au suferit anumite modificari sau necesita a fi completate.
  3.      Dreptul la ștergere. Fiecare persoană vizată are dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal dupa cum urmeaza: i) atunci cand datele nu mai sunt necesare in scopul pentru care au fost colectate sau prelucrate, ii) persona vizata isi retrage consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea, iii) persoana vizată obiectează la prelucrare în conformitate cu articolul 21(1) din Regulament și nu există temeiuri legale pentru prelucrare, sau persoana vizată obiectează la prelucrare în conformitate cu articolul 21(2) din Regulament, iv) datele cu caracter personal au fost procesate in mod illegal sau o dispozitie legala in vigoare impune stergerea acestora.
  4.      Dreptul la restrictionarea prelucrarii. Fiecare persoană vizată are dreptul de a obține restrictionarea prelucrarii, acolo unde unul dintre următoarele cazuri se aplică: i) acuratețea datelor personale este contestată de persoana vizată, ii) prelucrarea este ilegală și persoana vizată se opune ștergerii datelor personale, dar cere în loc restrictionarea utilizării lor, iii) SmartExperience nu mai are nevoie de datele personale cu scopul de a le prelucra, dar ele sunt cerute de persoana vizată pentru unitate, în vederea exercitării unor drepturi, iv) persoana vizată s-a opus prelucrarii în conformitate cu articolul 21(1) din Regulament până la verificarea dacă temeiurile legitime ale SmartExperience prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
  5.      Dreptul la portabilitatea datelor. Fiecare persoană vizată are dreptul sa solicite transferarea datelor cu caracter personal catre o terta persoana sau catre insasi persoana vizata.
  6.      Dreptul la opozitie. Fiecare persoană vizată are dreptul de a se opune oricand, din motive care au legătură cu situația sa particulară, la prelucrarea datelor personale care îl/o vizează, fapt care se bazează pe punctele (e) și (f) din Articolul 6(1) din Regulament. Aceasta se aplică și crearii de profiluri. SmartExperience nu va mai prelucra date personale în eventualitatea unei opozitii, decât dacă putem demonstra temeiuri convingătoare și legitime pentru prelucrare, care suprascriu interesele, drepturile și libertățile persoanei vizate, sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor legale. Dacă SmartExperience prelucreaza date personale pentru scopuri de marketing direct, acolo unde exista un consimtamant prealabil, persoana vizată va avea dreptul să se opuna oricând la prelucrarea datelor sale personale pentru un astfel de marketing. Aceasta se aplică crearii de profiluri până în punctul în care este în relație cu un astfel de marketing direct. Dacă persoana vizată obiectează la prelucrarea realizată de SmartExperience pentru scopuri de direct marketing, atunci SmartExperience nu va mai procesa datele sale personale în aceste scopuri. În plus, persoana vizată are dreptul, pe temeiuri legate de situația sa particulară, să obiecteze la prelucrarea datelor sale personale de către SmartExperience pentru scopuri de cercetare științifică sau de cercetare istorică, sau pentru scopuri statistice, în conformitate cu Articolul 89(1) din Regulament, decât dacă prelucrarea e necesară pentru realizarea unei sarcini îndeplinite în interes public.
  7.      Luarea deciziilor individuale, inclusiv crearea de profiluri. Fiecare persoană vizată are dreptul să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice cu privire la aceasta sau în mod similar o afectează în mod semnificativ, atât timp cât decizia nu se bazează pe acordul explicit al persoanei vizate. SmartExperience va implementa măsuri de susținere adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile persoanei vizate și interesele legitime, cel puțin dreptul de a obține o intervenție umană din partea SmartExperience, de a-și exprima punctul de vedere și de a contesta decizia.
  8.      Dreptul de a retrage consimțământul. Fiecare persoană vizată are dreptul să-și retragă consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment.
  9.      Dreptul de a formula o plangere autoritatii de supraveghere – in cazul in care persoana vizata apreciaza ca drepturile sale legitime in legatura cu operatiunile de prelucrare a datelor personale au fost incalcate, aceasta se poate adresa cu o plangere in acest sens Autoritatii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania.

 

Daca doriti sa va exercitati drepturile sau sa ne transmiteti o notificare / cerere va rugam sa ne contactati la datele de contact indicate in prezenta Politica. SmartExperience va va raspunde in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 30 de zile. Pentru orice intarzieri va vom anunta si va vom oferi motivele justificate ale intarzierii.

 

8.9. Temeiul juridic pentru prelucrare

 

Art. 6(1) lit. a Regulamentului servește ca bază juridică pentru prelucrarea operațiunilor pentru care obținem consimțământul pentru un anumit scop de prelucrare. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea unui contract la care este parte persoana vizată, cum este cazul, de exemplu, atunci când operațiunile de prelucrare sunt necesare pentru furnizarea de bunuri sau pentru furnizarea oricărui alt serviciu, prelucrarea este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b din

 

Regulament. Același lucru este valabil și pentru operațiunile de procesare care sunt necesare pentru realizarea măsurilor precontractuale, de exemplu în cazul anchetelor referitoare la produsele sau serviciile noastre. Compania noastră este supusă unei obligații legale prin care este necesară prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi îndeplinirea obligațiilor fiscale, prelucrarea se face pe baza art. 6 (1) lit. c Regulament. In cazuri rare, prelucrarea dateleor cu caracter personal poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice. Acesta ar fi cazul, de exemplu, în cazul în care un vizitator a fost rănit în compania noastră și numele, vârsta, datele de asigurare de sănătate sau alte informații vitale ar trebui să fie transmise unui medic, spital sau unei alte părți terțe. Apoi, prelucrarea se va baza pe Art. 6 (1) lit. d din Regulament. În cele din urmă, operațiunile de prelucrare s-ar putea baza pe articolul 6 alineatul (1) litera f din Regulament. Acest temei juridic este utilizat pentru operațiunile de prelucrare care nu sunt acoperite de niciunul dintre motivele juridice menționate mai sus, dacă prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de compania noastră sau de o terță parte, cu excepția cazului în care aceste interese sunt înlăturate de interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate care necesită protecție a datelor cu caracter personal. Astfel de operațiuni de prelucrare sunt în mod special permise deoarece au fost menționate în mod specific de legiuitorul european. El a considerat că un interes legitim ar putea fi asumat dacă persoana vizată este clientul operatorului (considerentul 47 din propoziția 2 din Regulament).

 

8.10. Interesele legitime urmărite de operator sau de o terță parte

În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera f Regulament, interesul nostru legitim este să ne desfășurăm afacerea în favoarea bunăstării tuturor angajaților și acționarilor noștri.

 

8.11. Perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi pastrate doar pentru perioada necesara scopului pentru care au fost colectate. După expirarea perioadei respective, datele corespunzătoare sunt șterse. Vor fi pastrate doar acele date cu caracter personal care fac parte din acte / documente pentru care legea prevede un termen de arhivare iar la expirarea termenului legal de arhivare acestea vor fi distruse.

 

8.12. Furnizarea de date cu caracter personal ca cerință legală sau contractuală

Cerința necesară pentru a încheia un contract; Obligația persoanei vizate de a furniza datele cu caracter personal; consecințele posibile ale neîndeplinirii acestor date

Clarificam faptul că furnizarea de date cu caracter personal este cerută parțial de lege (de ex. reglementări fiscale) sau poate rezulta și din dispoziții contractuale (de exemplu, informații privind partenerul contractual). Uneori poate fi necesar să se încheie un contract conform căruia persoana vizată ne furnizează date cu caracter personal, care trebuie prelucrate ulterior de noi. Persoana vizată este, de exemplu, obligată să ne furnizeze date cu caracter personal atunci când compania noastră semnează un contract cu el sau ea.

8.13. Protejarea datelor cu caracter personal

SmartExperience aplica un cadru intern de politici si standarde minime privind protectia datelor cu caracter personal. Aceste politici si standarde sunt acualizate periodic pentru a corespunde reglementarilor si evolutiei pietei. In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare luam masuri tehnice si organizatorice adecvate (politici, proceduri, securitate etc.) tocmai pentru a asigura confidentialitatea si integritatea datelor cu caracter personal precum si pentru a asigura cadrul necesar prelucrarii acestora.

 

 

 

9. Cum comand

9.1. Alege produsele

Alegerea produselor se face prin rasfoirea site-ului, iar prin apasarea butonului Adauga in Cos din dreptul fiecarui produs, acesta este selectat si introdus in Cosul cu produse. De asemenea puteti sa adaugati mai multe bucati din acelasi produs. Nu trebuie decat sa adaugati numarul de bucati dorite in dreptul casutei cantitate si apoi sa apasati pe butonul Adauga in Cos. Dupa adaugarea unui produs acesta va aparea in casuta COS din dreapta sus a site-ului. Puteti continua cu alegerea si a altor produse rasfoind site-ul.

 

9.2. Modificarea cosului

In partea dreapta sus in casuta intitulata COS aveti afisate in mod continuu produsele comandate, valoarea acestora si a transportului. Daca doriti sa modificati continutul cosului, apasati pe butonul COS din casuta aflata in dreapta sus. Din pagina deschisa puteti modifica cantitatea din fiecare produs, sau puteti sa stergeti anumite produse. In cosul de cumparaturi este inclus si costul de ambalare si expediere pentru Voucher Online sau Curierat. Dupa terminarea modificarilor puteti continua cumparaturile prin apasarea butonului Continua Cumparaturile sau daca vreti sa finalizati comanda apasati butonul Finalizeaza comanda/Plateste.

 plateste

 

9.3. Autentificare sau crearea unui cont nou

Daca nu aveti un cont in cadrul site-ului www.SmartExperience.ro va recomandam sa va INREGISTRATI. Introduceti o adresa de email valida, apoi apasati pe butonul Creeaza un cont. In fereastra urmatoare introduceti datele dumneavoastra personale si alegeti cu grija o parola. Este important sa introduceti o adresa corecta pentru a va putea fi expediata comanda, daca alegeti varianta de livrare prin Curier. Ulterior puteti crea si o alta adresa de facturare (adresa dumneavoastra din cartea de identitate sau sediul social al companiei) pentru eliberarea facturii conform prevederilor legale.

 autentificare

9.4. Finalizare cumparaturi

Dupa ce ati adaugat in Cosul de Cumparaturi toate produsele pe care vreti sa le comandati, apasati pe butonul  Plateste de la cosul din partea dreapta sus sau daca ati deschis cosul apasati pe butonul Finalizeaza comanda.

Pentru fiecare produs pe care il aveti in cos este important sa completati campurile aferente voucherului cadou.

 date voucher

Daca veti alege sa achitati comanda online si sa primi voucherul tot online, veti primi instant voucherul in contul dumneavoastra. Daca veti achita prin transfer bancar si veti selecta, de asemena, voucher online, veti primi voucherul pe e-mail, dupa confirmarea platii. Daca veti alege livrarea prin curier, indiferent de metoda de plata, veti primi voucherul atat online, cat si prin curier rapid.

 voucher

Puteti alege ca adresa de livrare sa fie aceeasi cu adresa de facturare, in cazul in care este vorba despre aceeasi adresa din cartea dumneavoastra de identitate. In caz contrar, va rugam sa completati o alta adresa de facturare (cea din cartea de identitate) apasand butonul Actualizeaza din dreptul coloanei Adresa de facturare din partea dreapta a ecranului.

 adresa

Alegeti modalitatea de livrare, dupa ce parcurgeti cu atentie informatiile din dreptul fiecarei optiuni. Acceptati termenii si conditiile site-ului.

 livrare

Alegeti modalitatea de plata a comenzii dumneavoastra. Pentru plata online prin Libra Pay, veti primi voucherul instant in contul dumneavoastra de client.

9.5. Confirmare comanda

In fereastra ce se va deschide trebuie sa apasati butonul Confirm Comanda. In acest moment ati finalizat comanda si veti primi un email de confirmare a comenzii. In cazul in care nu va apare acest mesaj in INBOX, va rugam verificati si in directorul BULK/SPAM. Pentru ca pe viitor emailul de la noi sa ajunga corect la Dvs., cel mai simplu este sa va salvati adresa de email in lista de adrese.

 

Orice sugestii sau intrebari, date de facturare etc. le puteti scrie la rubrica "Observatii". A doua zi (sau chiar in aceeasi zi) veti primi produsele comandate.

 

Ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon 0746.047.047 de luni pana vineri, in intervalul 09:30-17:30 sau oricand la adresa de e-mail info@smartexperience.ro. De asemenea, ne puteti contacta in scris si pe pagina noastra de Facebook.

 

- Retururi 

Avand in vedere natura Serviciilor prestate prin intermediul SmartExperience.ro, respectiv servicii de agreement, precum si dispozitiile art. 16 din OUG nr. 34/2014, SmartExperience.ro este exceptata de la obligatia de a garanta dreptul de retragere, in contextul in care contractul incheiat la distant se executa imediat de catre SmartExperience, dar nu mai mult de 2 zile lucratoare, iar serviciul este personalizat.

Ca atare, la momentul plasarii comenzii, prin intermediul internetului sau telefonic, contractul se considera a fi incheiat la distant si, totodata, va asumati obligatia de plata a serviciului, fara a avea dreptul de a va retrage.

10. Schimbarea acestui Acord

SmartExperience.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii fara o notificare, de aceea te rugam sa verifici aceasta pagina frecvent.

11. Contact si rezolvarea disputelor

www.SmartExperience.ro este un concept ce apartine SC Convertis Management SRL, Bd. Ghencea 38, C63/13, Sector 6 , Bucuresti, Romania, avand datele de inregistrare fiscala dupa cum urmeaza: CUI: 24196878, J40/12186/2008, telefon +4- 0743.884.244, email info@smartexperience.ro. 

Eventualele dispute vor fi solutionate pe cale amiabila intre SmartExperience.ro si Utilizator. Legea aplicabila este legea din Romania, iar instantele din Romania vor avea drept exclusiv de solutionare a oricaror conflicte sau dezacorduri intre Utilizatori si SmartExperience.ro ca urmare a folosirii Site-ului conform acestor termeni si conditii sau a oricarei legaturi cu acestia.

In cazul in care intampinati o problema legata de comanda, care nu se poate solutiona prin intermediul persoanei cu care discutati sau prin e-mail, va rugam sa luati legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Dan Ionita, la adresa de e-mail: dan@smartexperience.ro

 

12. Expeditie si livrare

1) Livrarea voucherelor in format electronic se poate efectua in toata tara, in decursul aceleiasi zile, dar doar in cursul spatamanii (luni-vineri),dupa confirmarea comenzii si dupa primirea tuturor informatiilor (de facturare) necesare pentru finalizarea acesteia.

2)Livrarea in Bucuresti se face in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea a fost efectuata pana la ora 13, sau in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora. 3)Livrarea in restul tarii se face in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 18:30 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Magazinul on-line SmartExperience.ro vinde si in strainatate, doar in format electronic.

 

- Costurile de transport

Pot varia in functie de destinatie, de greutatea si marimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINATIE (de catre client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractelor incheiate intre CONVERTIS MANAGEMENT  S.R.L. si firmele de curierat partenere). CONVERTIS MANAGEMENT S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.

Voucherele in format electronic nu implica taxe de livrare.

13. Plata

Plata se poate face:

- in numerar, la livrare (sistem ramburs).
- prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al S.C. CONVERTIS MANAGEMENT S.R.L. se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea voucherelor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
- online, prin card. Procesatorul nostru de plati este LibraPay